Photobucket

Monday 11 July 2011


last week 4 da teori in da sem 5

xtau aku nk stat cam ner sal entri ari nie...yg aku tau nk gtau mggu nie adalah mggu yg agak pnat r buat aku n the geng...byk bnda yg ktorg perlu selesai  lam msa 1 mggu nie..

4 da last week activity

  • test med surg lg..(nota 1 pun aku x print ag canner nk bca..ape nk jd la..)..ari khamis nie test..
nota x baca ag..huaaa!!!


  • cukup kn kros yg xbaper nk ckup lam bku kros...(CI2 mggu nie mmg laku la bak greng pisang pnas..sume dak klas aku da gler nk kjar kros..)

  • esainmen med surg (wlpun puan da bg green light tuk postpone date anta kpd mggu dpan tp aku ase yg aku nyer byk ag xbuat..so kna la kojer kuat tuk ciap kn nyer)

cam nie la keadaan aku klu nk buat esainmen jer...
msti ltak kepala lu bru leh buat..
klu cam ni bla nk ciap..


  • presentation (da la ader 2 presentation lam 1 ari.. can ner nie..present sal subjek pn jas n pn low..pg sampai ptg la tepu nga presentation..huh)a

pabila da kepenatan dgr org dup cakap jer 1 ari...
aku ase cam nie la yg akan jd kt dak2 klas aku time present nie....



penat kut mggu nie..da kecapek an da aku...kuar blik kul 8 n masuk blik blik kul 5...da cam ore kijer WP kut..

kucing pun tau letih gak!!!


konklusinyer kt cni...aku harap aku dpt setel kn semua nie tnpa aper2 gangguan la...


da r..aku nk g smbung per yg prlu aku setel kn mggu nie...bler nk abih kijoan aku klu dup ngarut lam nie jer....


bler kepenatan mlanda..aper lg yg perlu buat..
TIdOw LA!!!!

No comments:

Post a Comment