Photobucket

Thursday 10 May 2012

Sebulan sudah!!!

holla!!!Wah..skunk nie da sebulan aku dup kt umah...hujung bulan nie kembali ke usm blik...xsaba ase nk blik usm..Knapa la aku xsabar sgt nk blik usm nie...


Huh..per yg bleh cakap aku borink gler cuti sbulan nie...xder aper yg aku buat kut sbulan nie..MAKAN-TIDOW-TV-ONLINE...2 jer kejer aku kot...buhsan sgt buat rutin nie tiap2 hari..2 pun seb baik dpt on9 xla borink thap gaban...buku aku xbukak plak..xtakut nk LJM ker nadia oiiii....


Lam masa sebulan nie tuk hilang kn borink aku n member aku der la gak pi taman tengku anis..tkut berat badan naik kn dup kt umah jer terbuka la hati nie nk pergi jogging... huh..semangat aku nk pergi jogging nie sbb da borink sgt kt umah...tp yg malang nyer sempat seminggu lebih jer pergi...byk la plak halang nk pergi sana..hujan la..member aku x sihat la...


Skunk nie Lam masa xsmpai sebulan ag cuti nie..fokus skunk STUDY FOR LJM....wlaupun aku masih ag main2 skunk nie...mlas kut nk study..da la study sorg2...tp bila pkir kt LJm 2 ase seram lak...


Klu der member sama2 msti best kn...nie la buat nk g blik kt usm...


Tlong la wish kt ku moga2 rajin2 kn diri tuk study...LJM!!!!

FOR MY SAKE!!!

gmbr tuk bg semangat study!!!!STUDY NADIA!!!


No comments:

Post a Comment