Photobucket

Thursday 6 September 2012

holla!!


Assalamualaikum semua!!!
Lama dah rase xupdate blog nie..sebulan gak xbukak blog..bukan busy pom..tp malas jer nk berupdate..da berhabuk ase..
Oh..luper nk wish SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI MINAL AIDIL WAL FA IZIN..seb baek belum terlambat ag nk wish kan...skunk nie pom da 23 SYAWAL..

Per cerita terbaru aku...still cam biasa ag..officially ag sbgai penganggur terhormat kt umah..tggu org pggil kerja jer la..
N skunk nie sibuk sal KONVO...aku ase cam complicated ngat nak konvo nie..xtau kut2 UNI aku jer yg complicated..cam2 kna buat..tp rasa hepy sbb da nak KONVO...

INSYAALLAH semua sal konvo da selesai..tggu nak pergi jer..15/9 malam aku n member akan bertolak ke Penang..lam smggu gak la kami dup kt sana..xtau nk pergi berjimba kt mana la..dah la duit xde..ade hati nk berjimba kn..
Ha3..tggu dan lihat jer la...per yg dpt dibuat..harap2 semua berjalan dgn baek.. n aku dan member semua berKONVO..tp mmg da berjaya KONVO pom..Cuma xdpt sijil DIP jer lg...

K la..smpai cni jer dpt karang cite..dah xde idea nk mengarut..
Bye!!!

SALAM AIDILFITRI..


No comments:

Post a Comment