Photobucket

Saturday 25 February 2012

KOMUNITI
Ok..da lama xupdate sal prac kn..
ari nie nk update sal aku berpraktikal..hehehe
skunk nie da nk msuk mggu ke10 aku prac..
aku da kembali berkerja di wad semula lpas 1 bulan kerja kt klinik kesihatan..
Huh..per nk citer ari nie der lah aktiviti aku time komuniti kt kk lu..
bila da msuk wad skunk nie ase rindu la plak nk per komuniti..
pg2 naik2 bas sama2..pusing dari usmkk-kk gunong-kk bachok-kk beris panchor-kk beris kubu besar-usmkk... (2 la aktiviti sblum p n blik dr prac kt kk)



time dup kk xbyk kerja yg dpt buat..
lg2 kt kk penempatan aku..xbyk kes kut..nk kes pun kna brebut.. (tp kitorg xla brebut..ikut turn la..bg sama rata..)
kerja kt kk best gak ase..
dpt main ngan budax2..best kut bg yg suka kt budak2 nie..dpt tgk cam2 telatah budax2..yg takt kt misi2 lg la nk tergelak sbb dorang siap lari lg dr misi2 nie..n nangis.. dpt tgk bakal2 ibu..sonok tgk...



aktiviti kt kk byk fokus kt maternal n child..ktorg kna buat pemeriksaan kt ibu,bayi n kanak2 yg dtang kt kk..per yg best ag dpt buat lwatan ke rumah pt..
Ase kejap jer dup komuniti..bila mggu last jer ase xnak msuk alik kt wad..klu puan bg dup kt kk 2 bulan pun sanggup..hahahaha...



Skunk nie da kembali kerja kt wad..huhuhu..RINDU TIME DUP KOMUNITI...

No comments:

Post a Comment