Photobucket

Monday 6 February 2012

Wahhhhhh!!!!!!!!!

Salam fEBRUARI semua..da lama jer ase x update sal blog nie..mlas jer ase..
skunk nie da msuk bulan februari da..hanya tggal lbih kurang sebulan setengah kut aku nk abis study nie..

skunk nie aku still ag cbuk ngn praktikal..tuk pengetahuan korang semua..aku skunk nie tgh prac kt kominiti..KLINIK KESIHATAN BERIS PANCHOR...klinik nie kt daerah BACHOK..boleh tahan la dup kt kk nie..xcbuk sgt..n xbyk keje..leh la rehat skit..hihi..bukan la nk kata aku nie pemalas..tp da xde keje nk wak camner kn...
hihi...
da msuk minggu ke-6 kut aku prac..ase cepat jer masa berlalu..tinggal 8minggu ag kut prac..pas2 da abes...
waaaaaaaaaaaaa..
takut la plop bila igt da nk abis study nie..tkut nk msuk keje kut...
per2 pun...go girl..trus kn study..sampai abes..

k..sampai cni jer dup karang citer..ln kali aku update lg...
he3..suka gelak cam nie..



No comments:

Post a Comment